Click here for Myspace Layouts

Friday, 22 June 2012

nenek kembali

assalammualaikum hyee hye hye org kampung
ape khabar , era wish korg sehat heheh
nie nak bagi tau nie ari 2 lepas jer mahrib time 2 aku n balkis tgh duduk tgk bola tampar tibe2 aku terpandang cort bola jaring aku ingat haaaannttuu tapi bile faiz cakap 2 nenek aku terus pandang mmg 2 nenek aku n balkis terus lari n menjerit pangil nenek time 2 kiteorg dah x peduli dah org pandang kiteorg dalam otak cume fikir nenek nenek n nenek jerr ... sian nenek kene peluk cium n kat situ jugak kiteorg nagis..
malam 2 aku , acik , faiz n nenek rancang kau2 nye nak kene kan adek , umie n acu tapi malangnye rancangan tak menjadi .
aku tgk muke adek jer asik nak gelakk . walau pape pon mmg best la nenek ade ...
syukur sangat2 . lepas nenek ade nie segalenye mcm dulu balik ... hheheheh

k la dah ngntok nak tidor  lain kali aku cite lagi   daaaadaa