Click here for Myspace Layouts

Monday 30 April 2012

tentang keluarga TPMC


assalammualaikum ...

hye aku kat sini nak cerita pasal KELUARGA AKU DI TPMC...
 kat sini aku ada , atok , nenek , walit , umie , mak long , paksu boy, paksu bob, angah (1 fitri) , angah (2 balkis) , acik , acu , adek , aziq , faiz , and afiq ...

kalau nak cerita pasal family nie dari A - Z mmg sampai esok pon x abis taip lagi , biar aku ringkas kan yerrr ...
atok ngn nenek nie suke membebel tapi baik haty selalu nasihat aku ngn angah (2) aku bersyukur sgt sebab ade atok n nenek mcm nie kat sini . walit ngn umie nampak jer muke ganas tapi haty ade taman , dorg nie pendiam tapi ubi berisi .. paksu boboy nie jenis yang pemalu la jugak tapi bab2 mengene kan org die la num 1. paksu bob ngn angah (1) pulak nampak jer mcm x rapat ngn kami tapi dorg la yang selalu tye pasal kami kat NENEK n tye masalah kami kat nenek . angah(2) lembut sgt n sensetif sikit,acik pula jenis yang kuat melatah tapi seronok kenekan die, acu ngn adek pulak dua2 degil n suke kan aktiviti yang mencabar . aziq,faiz n afiq nie adek ipar aku biase la aku kan ALONG heeee :) dorg nie jenis yang mule2 malu lame2 mahu .. suke lepak ngn dorg bertiga dah la blur2 kadang2 kamcing baik punya kadang2 selalu gaduh gak yelah nak menyakat kan (^_^).hahahahah . alhamdulillah aku bersyukur ade keluarga mcm nie sebab time susah same2 time senang pun same2 .. dorg jugak terima baik buruk aku n dorg banyak mengajar aku erti sebuah keluarga. 
k la sampai sini jer la dulu yerr , ade keje nak buat nie ,, daaa , salam







No comments:

Post a Comment