Click here for Myspace Layouts

Monday 3 September 2012

raya raya !

Hye hye dah lame x update blog nie kan, hurmm skung dah tiba la masa nye tok aku update blog nei
heheheh ...
wahhh best gile kot taun nie semua adek beradik blah ayah balik mmg penuh giler la kan 
rumah nenek. bile dah berjumpe memang mcm2 gosip la ade kan seronok giler nye.
malam raya je semua budak2 berkumpul depan rumah sebab nak main mercun 
seronok giler bile tgk budak2 seronok main mercun sampai xingat dunia..
kelakar pon ade..
raya pertama pagi2 lepas solat hari raya dah kene beratur sbb nak salam kemaafan dari babah ,mak n adek beradik yang lain .aku mintak duet raya dorg kate dah besar tapi babah kesayangan ku bagi juga aku n kakak aku :)
lepas 2 kami semua serbu rumah nenek aku yang tak adil nye abg aku dapat duet raya dari nenek ku 
hahahah semua org jelez .. yang penting aku dengan x de keje nye cepat2 salam n bt muke x bersalah mintak duet raya . hehehe
alhamdulillah duet RAYA taun nie lagi banyak dari tau lepas .
raya ke empat semua dah balik rumah masing .
aku apelagi serbu rumah member2 aku la pulak .. mmg dari pagi sampai ke malam pehhhh mmg penat giler la kan , 3 hari pulak 2 beraya rumah kawan dari pagi sampai malam penat x penat la kan.
pejam celik pejam celik dah nak bukak kolej dah pon dengan hati yang berat n malas terpakse lah pergi kelas pade isnin pagi 2 .. punya lahh x de mood nak g sbb mood raya 2 masih ada n x abis lagi kutib duet raya hahahah....

malas nak cite byk2 lagi aku nak tidor dulu lah dah ngntok . assalammualaikum !

No comments:

Post a Comment