Click here for Myspace Layouts

Friday, 4 May 2012

AKU BEBAS !!!!

assalammualaikum,
hye aku nak habak mai nie AKU SUDAH BEBAS BEBAS BEBAS ,,
hah nak tau kenape sebab aku dah abis FINAL EXAM untuk sem ini ...
fuuuhhhh gileee seronok bukan seronok jer beronok ronok ...
hahahahahah
hari nie la hari yang paling bahagia sekali sebab
 seksaan exam dah x de lagi huhuhu! dah la tidor pun tak cukup selama seminggu pulak tu
lepas nie dah boleh tidor puas puas hahahaha
alhamdulillah semua soalan boleh jawab dengan tenang nya , terima kasih allah

tak sabar sabar nak menunggu hari esok nak balik klang nak jumpe ADAM yang aku amat  mencintainya dan menyayanginya.
hanya allah saja yang tahu bertapa aku rindu pada nya ,,
gelak tawanya sering membuat aku lupa pada masalah aku sebentar aku hayal apabila bersamanya,
alhamdulillah aku bersyukur sgt2 sebab ada die di dunia nie, rugi apabila tidak dapat bersamanya semalam ,
dan tidak dapat menghadirkan diri ke rumahnya sempena hari  jadinya..

HAH NIE LAH ADAM yang pakai topeng 2 ,
yang baju hitam 2 pulak adek saya hasmy..
rindu gile kat duaorg nie <3<3<3

ADAM TUNGGU KETIBAAN MAK TEH :)
AMY TUNGGU KETIBAAN KAKAK :)

No comments:

Post a Comment