Click here for Myspace Layouts

Wednesday, 2 May 2012

love you nenek !

assalammualaikum,

heeeee :)
pejam celik pejam celik dah nak abis final dah pun kan .. sekejap jer masa berlalu kan! abis final maka berakhirlah perjuangan nenek kat TPMC . along sedih sangat bile fikirkan apabila nenek tiada disisi kami tidak lama lagi.along risau sangat2 nek nnty sape nak dengar luahan haty along ni,sapa yang nak abis kan air liur nenek kalau bukan kami, sapa nak buat nenek nagis kalau bukan kami, nnty sape lagi nak kacau nenek kalau bukan ATOK,WALIT,UMIE,PAKSU BOY,PAKSU BOB,ALONG,ANGAH(1),ANGAH(2),ACIK,ACU N ADEK .lepas nie sapa yang akan jaga kami sebaik nenek . siang malam berjaga melayan kerenah kami n menjaga kami ketika kami sakit.sape nek ? sape nek kalau bukan nenek.. kami akan berasa sunyi bila nenek tiada dengan kami.along sedih masa cuti sem nie x dapat teman kan nenek kat hostel sementare nenek nak uruskan visa nenek kat sini.MAAFKAN ALONG NEK..xpe insya allah hari sabtu nie 1 hari kami akan berada disamping nenek . nenek nnty balik sabah tu hati2 yerrr lagi satu, bulan 9 nenek dah nak g US kan  jaga diri elok2,belajar rajin2 n nnty kenal kan along sorg mat salleh celop tau .. hahahah (gurau jer).
nenek nnty sekian lame nya kita x berjumpa kan , nenek jangan lupa keluarga nenek kat sini tau.kami semua akan merindui mu wahai nenek ku . pastu nnty kalau nak kawen jangan lupa jemput kami tau .

SUSAH UNTUK KAMI MELEPAS KAN NENEK SEBAB NENEK SELALU MANJA KAN KAMI , TAPI APAKAN DAYA NENEK TERPAKSA PERGI JUA...

hah nie la nenek saya yang jelita

(munawarah jamaludin)


hah kat sini ade atok,paksu boy,maksu gegurl,angah nenek n aku.


hah nie gambar keluarga tapi ada yang x de .

nenek,angah(2),atok n walit
acu , adek n along

INGAT ALONG SAYANG SANGAT-SANGAT KAT NENEK KU YANG JELITA NIE . <3<3<3
LOVE YOU MORE AND LOVE MY FAMILY IN TPMC ALSO :)

No comments:

Post a Comment