Click here for Myspace Layouts

Friday 1 March 2013

padan muke aku .. haha

hello hello hello hari nie tetiba pulak rajin nak mengupdate blog nie selalu nye malas kemain lagi ... haha ngek tol la aku nie .. haha mana taknye bab2  menulis nie aku x berape reti sikit hahah....
betul kate orang kalau kite nak percaya kan orang selidik dulu latar belakang die, akibat daripada terlalu percaya pada seorg yg bernama kawan aku telah dituduh pelbagai fitnah .. sekarang baru aku tau kenape die di pulaukan oleh kawan2 die dulu aku tak percaya ape yang org cakap bile dah terkena batang hidung sendiri baru padan muke aku . hurmm nasib baik ade org yg bagitau aku cakap mak die nak jumpe aku .dah berape lame tah aku tggu mak die jumpe aku tp x jumpe2 pon.. aku pelik la die x boring ker asik name aku jer naik . aku pon dah boring asik name aku jer disebut2 terase macam artis la pulak mcm2 gosip aku dengar pasal aku hahaha...kalau ko x salah xpayah la lari2 x de sape nak kejar pon buat penat je kau lari2 kan cume aku nak tau kenape kau buat aku mcm nie, aku coll kau x jawab aku msj kau x reply.aku nak g umah kau aku x tau umah kau yg mana 1. selagi aku x jumpe kau aku x puas hati ah selagi aku x tau ape yg aku buat kat kau selagi 2 aku akan cari kau tapi slow2 la aku dengar kau dah keje kan.aku akan cari mane tmpt keje kau.jangan risau aku x kan serang kau mcm pompan2 lain buat aku jumpe just nak tye sebab ? kenape ?kau bt aku mcm nie! aku akan datang care baik tapi kalau kau kuang ajar ngn aku sory 2 say la sayang jgn ingat aku akan berbuat baik la cume aku x kan malukan kau depan org ramai . 


TAKE A NOTE.

kalau ikot kan hati mati kalau ikotkan rasa binasa.
2 orang kate kerana mulut badan binasa.
lepas yang terjadi aku akan lebih hati2 memilih kawan baik dan kawan talam dua muka..betul kate mmbr2 sekolah aku kite kalau berkawan tak boleh lebih dari 3 sebab yg ke empat itu bukan kawan baik tapi setan yg belakon jadi baik. tu dorg kate la bukan aku kate hehe.
but I can still smile because I have a friend that our spirit and encouragement to me. love you Balkis n Syima <3<3 always be freind for ever n ever :)




No comments:

Post a Comment